Akhirnya jadi juga anime aku

Saturday, June 25, 2011


Percaya tak kalau saya cakap saya yang lukis?
Percayalah sebab memang saya yang buat ini semua..
Dari melukis hingga mewarna..
Tapi....

saya hanya meniru..huhu.. 
ini gambar asal


boley la untuk first try nie sebab guna mouse je pown..
(Berangan je lebih cakap nie anime, tak pon,,hoho..

Kalau tak, ingat nak rembat graphic tablet je sebab susah nak melukis kat laptop..
dulu berangan nak lukis tapi hampeh sebab hodoh giler.. 
Bila nak buat line je mesti tak jadi..
naseb ade photoshop.. i luv u!!
Part kaki aku dah tak larat nak buat.. Penat mengadap laptop berjam-jam nak siapkan gambo nie..

Yang aku suka part mewarna.. Nak kena master kan dulu bab nie..
Bila dah jadi, memang puas la tengok hasil nyer walaupon biasa je..

Nak belajar, cari kat youtube.. Berlambak tutorial yang boleh ajar semua nie..
nak guna paint pon boleh.. Tak sangka kat paint pon ade orang boley lukis anime..

Gempak giler! 

Tq sudi melawat! annyeong!^_^

You Might Also Like

0 comments

Recent Comments