Aku hangin dengan Celcom broadband nie!

Saturday, July 23, 2011

PERGH!! bayar salah, tak bayar pon salah.. Hari nie aku main internet pon kejap je kot sebab tak lama lagi die akan block balek cam ari tu.. ish!

Nie sume pasal bayaran aku tak sampai kat dorang.. Selagi tak selesai kes tu, bila2 masa je celcom akan potong line nie.. Nak suruh aku bayar baki bil rm 50.. ape kejadah nak suruh bayar bil yang belum cukup bulan..

Penat2 aku bayar bil awal supaya tak susah.. tup tup, x de plak...
x pasal2 nak kena fax resit.. bukan sekali, tapi 2 kali..ergh!!

Pengajaran yang aku dapat kat sini...
1. simpan resit pembayaran..
2. kalau nak kne fax resit, trus call after fax.. jgn ikut kalau die suruh tunggu 30 minit.. tipu je..
3. tau nombor fax yang digunakan.. Aku buat kat kedai, tak pasal2 kne tanyer balek..
4. sila la gune no celcom  kalau ade masalah untuk kol 1111 sebab free.. Aku gne maxis untuk kol no nie- 1300111000.. memang tak berbaloi..

lagi satu......
kalau dapat sms free ke dari celcom bonus, tak yah percaya lah.. tipu je..
aku kena rm6 untuk berbelas msg yg 'free' konon..
padan jugak la muka aku sebab aku kenakan orang dengan no tu..
cube kalau betol2 aku gne free 100 sms tu, masak aku nak bayar...

p/s: pasal p1 max tak bayar, adek aku kne bayar dekat rm 400.. pergh! sebab kontrak 12 bulan kot..(adek aku pon satu, ske hati dier je nak beli) tak pakai pon kena bayar.. memang sengal la syarikat komunikasi.. semua syarikat.~~

You Might Also Like

0 comments

Recent Comments