Selamat Datang 2016

Friday, January 01, 2016



Selamat Tahun Baru!! Selamat datang 2016.. Umur tambah satu tahun lagi..huhu.. Dan aku sebagai peminat DBSK/JYJ sangat la happy sebab Junsu dah couple dengan Hani (EXID)..owh yeah!!! Nasib baik aku ni suka dengan Hani.. Masa diorang dating, aku dapat rasakan Hani akan bawa watak oppa.hahaha!

Dan untuk azam tahun baru, aku berharap sangat la aku ni rajin update blog. Sebab nya, aku tak berapa suka post yang bukan2 dan kalau boleh gambar nak kena mantap. Nak sediakan prop, amik gambar, edit, nak tulis post dan macam2 lagi lah..huhu.

Dan untuk tahun baru ingat nak tukar header, tapi tak ada idea nak design macam mana.huhu.. Siapa yang ambil exam ptd, saya ucapkan selamat study! Annyeong^^

Sekian,
MY ILGI

You Might Also Like

0 comments

Recent Comments