Kad dari KOREA..

Sunday, March 13, 2011


kya!! sampai gak kad aku dari korea.. time kasih kat dandeLinoid yang kirim kad nie dari blog dier..
Nak ikut kan cerita, kad nie dah jauh terpesong dari rumah aku.. bole plak posmen gi anta kat rumah sebelah..
 jiran tu plak cacat penglihatan, so tak tau la da brape lme dok sne.. x lame kot.. sampai rosak hujung surat, naseb baik tak kne kad.. 
jiran sebelah dier nampak surat nie dan dier pon bagi la kat ayah aku... selamat~~




Nie la kad dier.. suke giler ble mak call, dpt surat dari korea.. dari ulsan university.. dlu dapat hadiah, skarang surat plak.. yang x bes nyer, ayah dah bukak dulu surat tu.. tidak!! aish, ayah aku memang suka bukak surat kitorang.. hahaha..



펜은 칼 보다 강하다 
-리턴

woo! ade tulisan korea.. aku memang suke bace walaupon x paham.. 
kat atas nie, aku paham pen and return.. ingatkan return sebab bunyi dier same tapi pelik kan.. kalau letak bawah ayat, cam nme orang.. 
tapi, makne dier Lytton (British Colonial Secretary and a novelist) owh~~
ayat kat atas maksudnyer...
'The pen is mightier than the sword'
paham2 kan.. ^__^ 



You Might Also Like

0 comments

Recent Comments