Ko cakap blog aku sokong Gula Gula? Sori~~

Sunday, May 01, 2011


kepada "a**nobita" - ko rase aku sokong ke gula gula nie?.. sebab tajuk dier or sebab ko da bce entry nie hah ? http://myilgi.blogspot.com/2011/04/saya-sokong-gula-gula-k-pop-malaysia.html punyer la aku kutuk dorang dalam nie, ko cakap aku sokong.. ceh..
aku tak suke bile ko post kat forum cakap blog nie sokong gula gula..
pleaz r~~
geli aku dengar...

ko tau tak? bile aku nampak je, hilang terus rase mengantuk dan penat aku nie..
meluap luap rasa marah nie..ergh!!
aku punyer la benci dengan diorang.. ko cakap aku sokong..

kalau gaya diorang ikut adab, aku ok.. paham tak??
aku tak nak la post entry dok kutuk2, hentam2 je sana sini..
ade la aku selit nasihat sikit2..
siap aku edit picture tu cantek2 bagi nampak sopan sikit..
(tak nak blog nie dicemari dengan gambar ntah pa pe)
kalau diorang(gula2) berubah, aku suke.. tapi kalu sokong, ntahla.. benci dengan orang suke tiru2 nie tau..poyo je lebih..
tengok video diorang tak macam kpop langsung.. gaye bunyi macam negara seberang.
ade hati nak tiru kpop.

*tak tau la kalau ko paham lain bende lain kat sini.. tapi, tq la sebab ade gak orang nak bce entry tue.. kalau ade salah faham, maaf ye...(emosi sekejap)



You Might Also Like

0 comments

Recent Comments