24K Gold Sticker Electromagnetic Waves Filter sangat cool~~~

Tuesday, September 06, 2011

 Selamat Hari Raya! Dah 2 bulan aku tak update blog nie..huhu... sibuk dan kekadang malas..
Hampeh betol owner nie.. Tapi aku sayang ngan blog aku...hihi

Kalau tengok tajuk kat atas panjang benor tapi agak menarik jugak (aku rasa lah)...
Seperti biasa kalau pergi Times Square, kedai makcik kpop nie wajib aku datang.. Tengok2 pon jadi lah.. Dah la mahal giler barang dier2.. Dulu aku selalu melabur kat situ tapi sekarang dah insaf.. Nak beli pon cari benda yang termurah.. Hasilnya, sticker kat bawah nie yang aku rembat..


Nie la akibat nyer kalau group dah split.. Terpaksa aku beli dua.. Serba salah nak beli satu je..hahaha..

JYJ aku tampal kat hp..

TVXQ di laptop..

Benda nie bukanlah satu pembaziran ok.. Selain nampak cool, benda nie sangat berguna untuk menjaga kesihatan korang dengan mengurangkan kesan radiasi atau gelombang yg berbahaya...
Walaupon tak tau berkesan ke tak, sekurang-kurangnya ade la jugak protection sebab pakai laptop 24 jam...

Ade banyak lagi design macam gambar kartun.. Tapi yang ade cuma suju dan dbsk je.. Hajat di hati nak rembat Jaejung tapi x de.. Aku redha..ahak!
Ok, sampai sini je.. Dah lama tak mengarang, ayat pon cam hampeh..huhu
Bye~~

You Might Also Like

0 comments

Recent Comments