K- POP di Paris lagi dasyat

Sunday, July 03, 2011

WOAA!! Tak sangka kalau kat negara sana pon dan terkena dengan korean wave nie atau name lain hallyu star.. pergh~~ Diorang pon sama macam fans2 yang lain.. Terjerit2, buat flash mob dance dan menangis...huahuaa~~ Bukannye selalu hallyu star datang sana dan mestilah dorang sedih sebab maybe dah tak kan jumpa lagi..kekeke.. Fans kat peru pon sama dasyat dan dorang tiru korean dance+ baju yang sama dengan artis..
Yang aku perasan time sm town live in paris, cam ramai je peminat shinee.. Aku rase la sebab byk banner name SHINEE... Tempat yang aku tau kalau nak beli barang Kpop mestilah kat times square(mahal seh brg kat situ).. Sekarang dah jarang beli kat sana.. Dekat paris pown ade tapi lagi besarrr dari kedai kat makcik tu.. Siap ade tv pasang mv korea lagi tu.. barang pown banyak.. kat sini aku x jumpe lagi...
Tak sangka plak dorang nie suka gak ngan muka2 Asia, mata sepet2.. Ingatkan giler kat Hollywood je..
Yang tak tahan tengok fans nangis teresak-esak... Aku pon x de macam tu..ahahaha...
Yang tak boley bla kat club pown pasang lagu kpop.. Kat sini aku tau la sebab tak pernah jejak.. korang tau ke?hehehehe..
Sangat tak aci sm town dekat sana, Malaysia tak de.. Nak gak!!
So, no wonder la kat Malaysia budak2 sekarang tengah angau dengan korea termasuklah aku sebab memang tengah musim..hihihi..

Sebagai cassie, sedih tengok DBSK/ TVXQ menyanyi lagu 2 orang je. Kalau homin kat france, JYJ kat U.S
Ok lah tu tapi rindu dengan acapella....hmmm~~


You Might Also Like

3 comments

  1. tau takpe..fenomena kot kpop kat paris..sampai semua channel kat korea buat liputan kat sane..

    ReplyDelete
  2. tu la.. dorang siap protes nak extra smtown live..

    ReplyDelete
  3. times square ade.. level 5 kalau x clap..

    ReplyDelete

Recent Comments