Review: Eucerin vs Mandom corp.

Sunday, June 26, 2011

Hari ni saya nak review produk yang cik tika nie guna, pencuci muka...
Satu mahal nak mampus dan satu lagi murah gile...


Beranggapan bahawa pencuci muka yang mahal boleh membantu kulit aku yang bermasalah nie, aku rembat je EUCERIN.. Memang la euwwwwww hasilnyer.. Harga rm 30+ tak berbaloi langsung...
Bila cuci muka, rasa macam tak bersih dan baru la aku perasan muka naik jerawat sejak pakai produk nie..hampeh..


Yang atas nie dari jenama Mandom corp. Ada green tea extract yang sangat bagus untuk jerawat..
Harga dalam rm 8 ++.. murah tuu.. hasilnya sangat la beshh dari 'euww' tu..
Bila dah pakai, mantapp~~ muka rasa fresh sangat dan ade biji2 kecil yang boleh kurangkan stress dekat kulit(Mandom corp cakap)..
Jerawat aku pon da kurang.. Memang la bagus produk dari jepun nie.. Cuba la try bagi sesape yang kulit bermasalah macam aku nie..
Dan produk nie tak mengeringkan kulit.. Juz nice.. ^o^

Kenapa aku rembat Mandom nie? sebab die ade green tea extract.. Dulu aku tak percaya green tea boleh bantu jerawat tapi sekarang aku 'hantu' teh hijau..hehe.. Kalau tea tree aku tak berapa percaya sangat walaupon berlambak produk berasaskan tea tree kat luar.. 
Tq sudi baca!
 annyeong!
 안녕
Sayonara!
さようなら



You Might Also Like

2 comments

Recent Comments